Troy är 3 år!

Skulle egentligen skriva igår, men hade inte tid.
Igår fyllde Troy 3 år! Så i söndags fyllde lilla M år och igår Troy. Jag tycker fortfarande det är roligt att dom är födda bara en dag efter varandra.
Kan inte riktigt fatta att jag haft han så pass länge. Ibland känns det nästan som man nyss hämtade han, men han börjar ju vara stor nu, och det märks ju också på mer mognad. Men ibland skulle man ju vilja att han var så där liten som han var när han var typ 4 månader, så man kunde ta upp han och bara krama och mysa med han. Han är ju lite för stor för det nu,,,, :) Men vi myser ju mycket ändå när han ligger i knät.
 
Fick förresten en glad överraskning i söndags när jag gick med Troy. Träffade en familj som frågade var han kom ifrån. Sen klappade dom han och pratade lite. Dom hade haft 2 flattar förut och nu funderade dom på att skaffa en igen. Karln sa att jag måste ha trimmat han ganska hårt för att få han så lydig, och sa att han gick så fint när jag gick med han själv. Och det är ju jätteroligt att höra. För tidigare har man ju tänkt att folk tänker att han är olydig och kastar sig mot andra hundar, även om det bara är för att leka. Men där har han ju blivit mycket bättre, och vi har ju väldigt många bra hundmöten nu. Men det kommer ju med mognad och träning.
 
Jag hoppas jag får många många fler år med härliga, underbara Troy!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

men åh vad söt! :)

2012-10-27 @ 09:28:53
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0