Orolig hund

Igå levde de om jättemycket när dom var och jobbade med altanen. Eller nya grunden, för att sen lägga grunden på altanen. Jag vet egentligen itne vad dom gjorde men levde om gjorde det verkligen. Nu ligger det i alla fall grus där altanen ska vara.
Jag tyckte det levde om nog mycket för min smak så jag tänkte hur det kändes för Troy och hans öron När jag borstade tänderna kom han i i badrummet som vanligt, och så satte han sig med ryggen mot mig och trykte sig mot mitt ben. så jag bestämde mig för att fara hem till mamma och pappa igen över dagen. Men dom gör ju om i hallen och la nytt golv, så det var ju stökigt där också men det levde ju i alla fall inte om lika mycket.
Hos mamma och pappa gömde sig Troy i mitt sovrum eller hos mamma och pappa om han inte var med mig i vardagsrummet. När vi åt middag var han ju med oss, men annars höll han sig undan lite, om han inte var med mig som sagt.
Pappa tyckte det var lite konstigt att Troy aldrig varit ute i hallen, men det tyckte itne jag. Det är grejer, stora, i tvättstugan. två byråer som tar en del plats oh gör det svårare att komma förbi, och så är dom ju i hallen och grejar. Han vågar helt enkelt inte.
När jag skulle gå med Troy satt jag på golvet och tog på mig skorna. Paa sågade till en bit av klickergolvet då och Troy tyckte inte alls om det. Han var på väg att sätta sig i mitt knä och hade han kunnat hade han krypit upp i famnen på mig.
Pappa tycke han är lite fånig, men han är ganska känslig. Speciellt när det lever om. Men det blir väl kanske lite bättre när han blir lite äldre. Han skällde i alla fall inte så mycket när dom höll på utanör min lägenhet på baksidan, men det blev ju några gånger. Men det är ju för att säga till att det är nåt där och att det låter. Men sen levde det ju om så mycket.
Nog försöker han väl bestämma lite ibland, men när han är rädd och orolig då är det i alla fall jag som gäller.

Kommentarer
Postat av: Louize

Va med i min tävling & ha chansen att vinna ett läckert halsband - sprid detta vidare så fler får chansen att delta - http://shapeful.blogg.se/2011/october/-tavling-vinn-ett-fint-halsband-.html

2011-10-05 @ 13:50:07
URL: http://shapeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0