Skriver igen

Har börjat skriva på en ny berättelse. Har itne skrivit på ett tag, och har ju en synopsis som jag måste fortsätta på nån gång och en annan filmidé att skriva klart. Men jag har inte haft vare sig motivation eller inspiration på ett tag.
Men efter att ha sett The Mortal Instruments: City of Bones och läst boken så blev jag inspirerad. Jag önskar att jag kunde skriva nåt som The Mortal Insstruments.... Nån gång i framtiden kanske. Jag vill skriva en sån där bok som folk bara tycker är så bra!
Jag har skrivit närmare 30 sidor och började igår kväll när jag gått kvällssvängen med min hund. Skrev 15 sidor på kanske 3 timmar, och det är ganska bra tycker jag. :) Det blev ju några småpauser där jag tänkte på vad jag skulle skriva eller såg på TV eftersom den ju var på. Får se vad jag kan göra av det här. Måste ju göra det till mitt eget. Och det kan jag nog, och jag hoppas att det ska bli riktigt bra. Måste bara skriva om början lite sen, men just nu ska jag bara skriva allt jag kommer på och se hur långt det tar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0