Headshot

Idag har jag varit hos fotograf och tagit x antal bilder för ett headshot. Blev många bilder och jag ska kolla igenom dom när jag fått inloggningsuppgifter och välja ut några bilder för att sen välja den jag vill ha. Några kommer jag ju plocka bort direkt, men det finns några där som jag skulle kunna tänka mig. Han var snäll också så förstoringen skulle ingå. Annars hade det väl blivit några hundra till, och jag tycker det var ganska dyrt redan faktiskt. Så det är ju inget man gör en gång i månaden direkt. Men jag ändrar inte frisyr eller hårfärg så ofta så det behövs heller.
Men nu kommer jag i alla fall ha ett foto taget av riktig fotograf att sätta på mitt CV när jag söker statistroller eller roller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0