Skriver igen

Har haft lite bloggotorka på i den här och min film och bokblogg. Men nu är den uppdaterad med ett inlägg om Roswell. Den var en av våra favoritserier när den gick på TV och yrran hittade boxen med alla 3 säsonger till ett bra pris, så vi har Roswell marathon nu. Hae glömt hur beroendeframkallande den är. :)
Jag inspireras ju väldigt lätt, tyvärr ibland, och har kommit på lite till en ny berättelse. Kommer förmodligen inte kunna skriva från början till slut, och jag hatar när man får idéer man vet att man inte kan avsluta. Ska kanske skriva med syrran, så vi får se om man kan skriva hela historien. Jag hoppas det, för det kan bli riktigt bra. Får skriva allt jag kommer på och sen s vad man kan göra av det.
 
ska sätta mig nån dag och få klart till manuskursen också. Det är verkligen på tiden. Hade tänkt göra det för några veckor sen, men veckorna har bara runnit iväg, och så tänker jag att jag ska sätta mig och göra det imorrn.... Har skrivit lite på min andra filmidé också, och hoppas att jag kan få ihop allt där också. Jag har det mesta där redan, så jag hoppas jag kan göra en bra historia från början till slut och skriva ett bra manus av det.
 
Gick Equine Touch Steg 2 för 2 veckor sen. Bara jag och en till som gick Steg 2. Så et blir bara vi från Steg 1 som kommer gå alla stegen nu. Men då "känner" man nån i alla fall, och det blir väl lite roligar, eftersom vi måste till Skåne nästa gång. Så nu blir det att behandla lite hästar igen.
Och skriva så mycket jag kan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0