Stöka undan lite

Gör sällan såna här inläggdär jag lägger in bilder på mat, men det händer ju.
Igår när jag handlade lite köpte jag en förpackning med 2 grillade kycklingfiléeer. Då jag har varit ensam några dagar åt jag den ena till middag igår och den andra till lunch idag. Lite pommes till och så lite sallad. Riktigt gott faktiskt.
 
 
 
Mamma var förbi på förmiddagen och så har detblivit lite bortstökat, gått med skräp, diskat, fått undan Equine Touchjournalerna i en pärm, så jag har alla på ett ställe och vet var jag har dom. Massagejournalerna har jag ju alltid bara skrivit i ett block och sen renskrivit på datorn  så dom finns på USB-minne.
Nu blir det att försöka få undan lite mer papper, och försöka aktivera Troy. Han har nog haft lite tråkigt. :)

Kommentarer
Postat av: JennyM

Oj, det är sällan jag hör om någon som inte försäkrat sin hund faktiskt.. Jag håller med dig, självklart kan man strunta i försäkring men då får man nog se till att lägga undan lite pengar för någongång händer det ju iallafall något och då kan det ju springa iväg.. Men jag skulle aldrig skaffa mig ett djur om jag inte hade råd att betala när det blir sjukt, det är ju bara hemskt. Skulle aldrig förlåta mig själv om mitt djur blir sämre eller far illa pga mig!

2013-01-24 @ 01:56:29
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: anni

Ja, men visst ger dom mycket tillbaka! Dom är ju helt underbara!
Jasså, du är massör! Va skojj, funderade ett tag på att utbilda mig, men de känns som de finns många sånna här nere redan, så jag strunta i det ;)

2013-01-24 @ 08:57:38
URL: http://anniis.blogg.se
Postat av: JennyM

Nej jag håller med dig, jag hade inte betalat så mycket för en häst heller.. Kanske om jag var gjord av pengar ;)
Tror dock att dom tror att han skall kunna bli godkänd, därav priset. Blir han det är han lätt värd över miljonen bara för att han är godkänd..
Men det är svårt och fruktansvärt dyrt så jag vet inte, dessutom såg han inte alls lika trevlig ut under ryttare.. Men det berodde nog inte på hästen, om jag får skriva så?! :P

2013-01-26 @ 00:56:22
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0