Sponsrat inlägg: Telia HBO

Nu har HBO`s serier kommit till Telia och man kan nu skaffa HBO gratis i 6 månder via i Telia Digital-tV.
 
En av min favoritserier är Game of Thrones. Jag har läst böckerna och blev glad när jag fick veta att det skulle bli en serie. Att bara göra film av det hade inte gått, om man inte gjort flera filmer, då det är långa böcker.
Serien handlar främst om familjerna Stark, Baratheon och Lannister. Eddard Stark är gammal vän med kung Robert Baratheon och han ber Stark att tjänstgöra som Kungens Hand. Men allt står inte rätt till och han får snart reda på att den förre som hade den posten blev mördad. Stark bestämmer sig för att undersöka saken, och snart är hans liv i fara.
Drottningens familj, familjen Lannister, konspirerar för att kunna ta över kungriket, och gör vad som helst. Tyrion Lannister vet man dock inte alltid var man har tycker jag.
Familjen Targaryen,på andra sidan havet, är bannlyst, men Daenerys och hennes bror är också intresserade av tronen och tänker se till att få den.
Jag tycker serien följer böckerna bra, och precis som i böckerna är det intriger, incest, mord och förräderi.
 
 
Läs mer och beställ HBO!

Kommentarer
Postat av: JennyM

Ja absolut, alla behöver en tränare. En del kanske borde ha någon som kan hjälpa till att träna på backen också.. alltså hanteringen. Men förhoppningsvis ser ju tränaren hur dom handskas med hästen och hjälper till även där..

Ja det var precis det jag ville få fram med. Jag tycker att veterinärerna borde vara mer försiktiga med sprutandet. Det är säkert inte så många som blir så extremt dåliga men du kan faktiskt förstöra hela leden också. Det har aldrig en veterinär sagt till mig, däremot har varenda läkare jag pratat om mig själv med, berättat hur illa det kan gå och att det är ett ingrepp som kan göra allting sämre istället. Så dom sprutar bara i nödfall..

2013-01-18 @ 01:21:25
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0