Bra eller dåligt?

För 3 dagar sen skickade jag fantasyn till ett bokförlag igen. Syrran ahde skickat till samma, samma dag också tror jag. Hon fick svar igår redan, inte så positivt, och jag vet inte, känns väl itne som det var helt befogat kanske... Vad vet jag, jag jobbar itne på bokförlag. Men jag ahde blivit väldigt negativ med den kritiken.
Jag har itne fått svar, och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men av kritiken syrran fick, är jag nog faktiskt lite rädd för hur svaret kommer att se ut. En refusering blir det säkert. Jag verkar inte ha nån tur med den här historien, även fast jag är säker på att det skulle kunna bli väldigt bra, och det är ju en serie, och blir bättre och bättre, karaktärerna utvecklas, relationer utvecklas, och hela historien utvecklas ju under historiens gång.... JA vi får vänta och se hur dåligt det blir...
 
När jag skulle gå med Troy, vid 5 blev det nog, så höll jag inte på att få han med mig. Han ville knappt gå ut ens. Han trodde att det skulle smälla.... Vet inte om det var för att det var mörkt, för mitt på dagen var det inga problem, men mamma hade å andra sidan inte haft några problem när hon gick med han rätt tidigt imorse.
När vi kommit nåt tiotal meter gick han till och emd runt mig och tänkte skynda sig hem. Jag fick han ändå med på den korta promenaden, men han hade ganska bråttom så han var säkert lite orolig.... Tråkigt om det ska bli så här... Men det smällde ju lite igår, och då ville han ju inte ut alls nästan. Mamma hade provat gå med han, sen ringde hon mig och jag provade 3 gånger. Så han fick vänta till pappa kom hem och det hade väl gått hyfsat när dom gått ett tag...
 
Min ridoverall hade kommit så mamma hämtade ut den idag.  Provade L`s då vi har typ samma storlek, och jag ville ha en likadan som hon har då det är bra med reflexer på den. Lite stor upptill men tänkte att man ju då lätt rymmer en till tröja, ahde redan t-shirt,långärmad och fleecetröja. Nu tycker jag väl att den känns ganska stor upptill, blev bättre när jag tog på mig mer kläder då jag abra hade t-shirt först. men stor är den fortfarande, men mindre storlek vet jag inte om man kan ha... Så jag hoppas den krymper lite i tvätten.

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Jaa, men verkligen! Saknar han något enormt.. Framförallt saknar man att bara vara i stallet..
Spännande med boken, eller serien.. Hoppas du får ett bra svar från bokförlaget!

2013-01-05 @ 00:33:40
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0