Lite fantiserande

Idag var jag och mamma till mormor och morfar och så fick Troy vara lös i skogen och på lägdan. Han tycker ju att det är så kul att vara lös. :) Och han springer ju aldrig långt heller så det är svårt att gömma sig. Men vi gömde oss ju mycket när han var liten så han har ju lärt sig att hålla koll på oss.
Fantisera när jag gick där med Troy om hur man skulle göra om man hade deras gård. :) Det är ganska oligt att tänka på. Hur man skulle göra med ladugården, som ju användes som stall för en massa år sen och sen blivit ombyggd. Och hur man skulle sätta hagarna, och var man kanske skulle lägga en ridbana... :) Det är ganska mycket mark, även om det är ganska långsmalt. Och även om man gjorde stora hagar skulle ma ändå kunna ta lite eget hö.
Jag skulle nog faktiskt kunna tänka mig deras gård.

Igår åt vi tacos till middag. Det var riktigt gott, men egentligen var nog både jag och syrran sugna på kycklingtacos. :) Men nu blev det emd köttfärs. När vi handlade till det så köpte vi också poppade chips. Syran hade sett det nån gång och ville prova. Och det är typ som varma chips, så det var riktigt gott faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0