Det tar sig

Hade danslektion idag igen. Bara typiskt att det ska vara samtidigt som ridningen. Får hoppas att det inte blir så till hösten. Och helst att det blir fler vuxna som som vill dansa streetdance så vi får vara en egen grupp igen.
Hur som helst har vi ju börjat med koreografin till vårföreställingen och även om vi inte jobbat så mycket med den än så börjar det ta sig ganska bra tycker jag. Tror det kommer bli en riktigt bra koreografi. Jag har minst koll på böjan faktiskt... Annars brukar det ju vara det man kan bäst, men vi började ganska sent med koreografin för dansläraren visste inte riktigt vad hon skulle göra, och så börjar man ju inte med vårföreställningen så fort terminen börjar heller... :) Så vi har lagt på ganska mycket och inte gjort så mycket från början egentligen. Idag blev det bara några gånger vi gjorde från början, men jag förstår ju att hon vill lägga på så mycket som möjligt.
Tror som sagt det kommer bli riktigt bra och jag ser framemot att vara med i vårföreställningen igen. Det kommer bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0