Drömmen i drömmen

Hade en konstig dröm i natt. Först drömde jag innan jag somnade ordentligt. Jag vet inte var vi var, men jag och en annan gick vänster i en korsning i en korridor och satte oss mot väggen och typ gömde oss eller nåt. Sen kommer en kille och en tjej, tjejen hette Anna och killen var Jake Abel. Och dom var vampyrer.... Dom gick förbi oss, Jake drog väl typ med sig Anna och stängde in henne i ett rum typ. Sen ville han att jag skulle komma. Vi kände varandra, och jag var väl lite orolig att han skulle lura mig, men det sa han att han inte skulle. När jag kom dit öppnar han dörren och släpper in mig i rummet, där Anna är. Och ja, det hade ju inte slutat bra, men jag är snabb och öppnar dörren och stänger den igen när jag kommer ut, men Anna kommer på nåt sätt också ut och jag har nån typ av påle i handen som jag dödar henne med...
Sen i natt drömmer jag att jag är hos någon jag känner och ska fira dennes födelsedag. Sitter och pratar med några kompisar och berättar om drömmen...Sen måste jag plötsligt fara tjugo i ett, för klockan ett skulle jag behandla en häst. När det är klart åker jag tillbaka dit, men då är firandet som över. Jag får med mig 2 flaskor stora som vinflaskor, med nåt som jag ska blanda lite av innehållet med vatten och nåt annat och ge till Troy.....
Vet inte ens var det här med vampyrer kommer in, för jag har inte läst nån bok om vampyrer, och det var länge sen jag såg The Vampire Diaries.

Kommentarer
Postat av: emma

SV; ja, visst är hon, tack :) allt bra med dig?

2013-04-08 @ 16:19:08
URL: http://laviedapresemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0