Matfesten

Har varit Matfesten under helgen. Började i torsdags tror jag. Egentligen skulle vi gå igår, mn L och K blev bjudna på midag av hans bror så dom for till hans mamma.
Det var inte så mycket folk som vi trodde att det skulle vara, men det var ju sista dagen så dom flesta har ju redan varit där. Tog faktiskt på mig ett par strumpbyxor typ innan jag gick till L och K för ag tyckte det var lite kyligt, men egentligen ska det ju inte behöva eftersom det egentligen är hyfsat varmt än. Men det har varit några gånger tidigare som jag har nästan frysit lite också. Det blev ju dock gansk varmt när vi gick till Nordanå, men vi gick ganska fort först, och man går ju u lite värme.
Köpte en Steak cheese sandwich eller vad det hetter och jag och L köpte Thaibuffe. Det var ganska gott, men en kycklingrätt av nåt slag var det väl, var inte så god. Sen gick vi och tittade lite på vad som fanns är och innan vi gick hem köpte vi varma chis. K köpte nån kantarelltoast.
Det regnade lite grann, men inte mycket och det slutade fort, och det var ju bra. Jag och L hade regnjackor på oss, men inte K och v ahde inget paraply.
 
Imorrn får Troy ta bort stygnen och slippa tratten. Det ska bli skönt för oss båda 2. :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv; Det är helt sjukt vilken inverkan de små liven har på en! Men de är underbara och man ska väl egentligen vara tacksam för tiden man får/fått med dem. Lite kul ändå att du har en släkting. :) Synd också att du inte får någon avkomma på honom. :/ Kan inte få någon valp av Drutten heller då han inte är helt renrasig och sen är han ju kastrerad också. Man får glädjas medan de finns!

2012-09-03 @ 22:16:18
URL: http://DelilahPurple.blogg.se
Postat av: JennyM

Tack för dina snälla kommentarer! :)
Jag har skickat runt länken lite, får vi se vad som händer! :)

2012-09-06 @ 02:10:19
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0