Höst

 
Igår när jag gick med Troy på morgonen tog jag lite kort med mobilen, kände för att ta lite kort, men har inte kunnat lägga upp dom förrän nu. Efter många om och men lyckades jag överföra bilderna från mobilen till datorn. Det krävdes bara ett besök på inköpsstället först...
Jag gillar inte riktigt hösten eftersom det börjar bli kallt och mörkt, men visst är det finns när löven ändrar färg och en del är röda eller oranga.
Ibland skulle jag vilja ha en bra kamera och ut och fota lite, men det blir som aldrig. Men hade man en rikigt bra kamera skulle man kanske fota mer.
Det är är inga speciella bilder, dels för att dom är tagna med mobil, och för att jag inte är någon fotograf.
 
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0