Inte dålig i ryggen längre

Har varit jättedålig i ryggen i flera veckor. I böran av förra veckan kändes det som att jag hade träningsvärk i låren för låsningarna i ländryggen. Och så kändes det på en punkt längre ner på rumpan. Sen blev det väl lite bättre. Eller bättre blev det ju inte men det kändes inte lika mycket.
I går fick jag äntligen massage av en pappa känner från jobbet. Han sa att jag var jättedålig, hade varit kall på ländryggen och hade dålig blodcirkulation. Och det lät ju inte så bra. Har ju haft riktigt ont i ryggen nu mån-ons då jag stått hela dagarna på Cubus. Har haft nedräkning efter lunch till jag slutar bara för att få vila ryggen. Men idag har jag inte känt av et och det var så skönt.
När han var nere vid korsryggen typ och tryckte gjorde det så jäkla ont. Jag knep ihop ögonen för att det gjorde så ont. Det var hemskt faktiskt. Och så hade jag lite i nacken som gjorde rätt ont. När han tryckte där nedanför skallbasen sa han att det inte var bra, att det satt så mycket och så. Då och tidigare när han höll på med skulderbladen så kändes det i fötterna, och från knäna ner till fötterna, som innan man får sockerdricka i fötterna, lite domnande sådär- Och egentligen ska man väl inte känna nåt. Men det är cirkulationen som ökar.



Hade tänkt lägga upp en outfitbild idag, men det blev aldrig taget nåt kort. Får se om syrran kan ta ett kort imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0