Ny praktikplats

Idag var jag på Arbetsförmedlingen och träffade min handläggare. Som skickade en kallelse för flera veckor sen i samband med att jag skulle bli inskriven i Jobb- och utvecklingsgarantin, men ändå hade han inte skrivit in mig i sin planering... Han ahde tydligen haft nån annan inbokad kl 13 idag, när han egentligen skulle träffa mig... Men den personen hade inte kommit så jag fick träffa han i alla fall, typ en kvart eftter egentlig tid.
Pratade om vad jag ville göra, lite om jobb och så... Var väl där i en timme typ... Och Praktikunderlaget som jag lämnade in i fredags hade han inte fått... Bara för att det skrev ut i informationen typ, så då stod det inte hans namn på det.... Så ag fick ett nytt underlag och vi bestämde att jag skulle tacka nej till praktiken jag hade fixat eftersom det tar typ en vecka att kolla med facket och så, och söka ny praktikplats istället. Så jag gick till en annan affär där jag får ha praktik istället och har möjlighet till extrajobb och sommarjobb. Så det blev ju ganska bra i alla fall.



Och tydligen ha jag förbrukat datamängden för den här månaden...... Måste bero på alla Sick Puppies låtar jag lyssnat på på Youtube.... Så hastigheten är inte hög just nu... Men månaden är ju snart slut så då ska det vara tillbaka till det normala...



Kommentarer
Postat av: Emilia H

sv: hahaha oj, vad coolt! Nej, jag har inte varit där på ett tag men jag är fortfarande ett fan. :)Nu är jag mer "engagerad" i andra forum & Tokio Hotel Sverige på Facebook.

Coolt att du hållt på med hästar i 20 år! Det är inget kul att skada sig, men det tycker jag inte spelar någon roll; man får ju så mycket annat (och man skadar sig sällan). :D

2012-01-30 @ 18:28:00
URL: http://soautomatic.blogg.se/
Postat av: Emilia H

sv: hahaha okej :) men har du sett/träffat dem eller något? ;D

2012-01-31 @ 12:48:43
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0