Många låsningar

En som pappa jobbar med har gått nån massagekurs för att lära sig själv och har masserat pappa några gånger. Så pappa pratade med han så fick han massera mig igår. Tydligen hade jag många små låsningar, Han höll faktiskt på ganska länge. Jag visste om två ställen där jag hade låsningar, men tydligen var det många låsningar jag hade haft. Men det har väl varit mindre låsningar. Högra skulderbladet var inte kul att få masserat, men det har det aldrig varit. Och tydligen hade jag gamla låsningar där. Höga axeln har ju varit lägre än den vänstra hur länge som helst och när jag frågade om axeln sa han att det beror på låsningarna. Kontigt att både sukgymnast och kiropraktor (och massörer innan) missat det i 2 års tid... Jag har ju kännt attjag varit spänd i muskeln på högra sidan i ryggen, och det har det ju vait länge. Fick upp det lite grann med massageapparaten mamma lånar hem från jobbet. Men kiropraktorn har bara sagt att jag har en rotation i höftleden och att ag är spänd på högra sidan i ryggen. Och så har han kollat var jag haft låsninga längs ryggraden och tagit bort dom. Men frågan är ju då om han verkligen har tagit bort alla... Nu ä jag i alla fall rak i bäckenet för tillfället, coh står inte med högra benet längre bak även om jag står jämnt md fötterna. Så när jag känner jag att jag börjar göra det igen ska jag gå tillbaka till den här killen så han får fixa till det igen.

Var till tandläkaren på lasarettet också igår och tog bort den sista visdomstanden. Bedövningen är inte kul att få... Men jag skippade lugnande den här gången också Tcker det går rätt bra med bara bedövning så länge det är ordentligt bedövat. Tog inte lika lång tid den här gången heller. Dels för att det inte var inplanerat med lugnande, och så tog det inte lika lång tid att få bort tanden. Den andra tanden hade hon ju fått dela kronan i flera delar för att kunna få bort. Så jag har int lika ont heller, men det är väl för att hon inte behövde greja lika mycket. Men det är ju ömt, sådet är inte allt för kul att äta nåt... Men föhopningsvis, eftersom jag inte har lika ont, har jag inte nt i nästan 2 veckor,som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0