blandat

Länge sen jag bloggade nu. Har tänkt göra det flera gånger men det har aldrig blivit. Ändå har jag ju haft en del att skriva om.
Som att Troy äntligen gått i poolen. Det är över en månad sen nu. Det var nog i slutet av juni kanske. Jag tog ut poolen och fyllde den med lite vatten när jag skulle sola för jag orkade inte gå ut och in i duschen om det blev väldigt varmt. Och tänkte att lill M kunde bada lite när hon och syrran kom. Så vi badade lite. Hon tyckte ju så klart att det var rätt roligt. Jag hade fyllt på med några kannor riktigt varmt vatten men mamma fylllde några pannor också och hällde i poolen så det blev lite varmare. Det var ganska varmt den dagen och när vi hade ätit middag gick Troy runt poolen och såg ut lite som att han ville gå i. Så jag hämtade blodpudding och lockade han lite. Släptte en bit i poolen så han skulle behöva gå i för att ta den. Har provat det förut men då har man baram gått runt till andra sidan typ för att inte behöva gå i. Men nu gick han i, tveksamt först, men sen stod han med alla benen i poolen. Han var så duktig. Sen gick han faktiskt i själv också, det var jätteroligt. Lilla M ville köra apport, hon tycker det är så kul. Och då skulle han vara i poolen tyckte hon. :) Så han fick gå i poolen och så kastade jag iväg dummyn och så fick han springa och hämta den. Det var inhga problem för han att gå i poolen, så jag hoppas att han kan använda den nästa sommar. Egentligen är det lite för höga kanter och det är nog delvis därför han inte har velat gå i, men nu gör han ju det och det är jättebra.

Har nog jobbat klart för i sommar nu... Bara typiskt att jag blev sjuk, kanske min sista dag... Vet inte om jag skulle jobba torsdag och fredag, men nu lär det ju inte bli så ändå. Men det känns skönt att ha jobbat klart. Och att jag inte behövde stressa ihjäl mig sista veckorna, som i början, men det är ju för att det var så många på semester på det första stället. Och så hade ju några stängt så jag fick storstäda lite istället för att fylla ut tiden. Och förra veckan gck jag ju enligt schema så det blev ju korta dagar. I veckan gick jag på jouren så i måndags tvättade vi fönster och igår storstädade vi lite och gjorde golvvård, och tog lite fönster som var kvar.

Var och fikade med T igår. Det var riktigt trevligt. När jag var statist den 30 juli för en ny tv-serie för barn så var hon scripta. Jag var med i hennes musikvideo och hon va castingansvarig eller castingassistent för tv-serien så hon frågade om jag ville vara med. Jag fick vara i nån scen med en kvinna som hon kände och vi pratade en del om att jag skriver och så, och hon sa att du och T borde b li kompisar. Hon hade sagt ungefär samma sak till T. :) Sen har vi pratade en del på facebook. Jag mailade henne på Filmcafe och frågade vem jag skulle sätta som arbetsgivare och då tyckte hon att vi skulle träffas och fika nån dag. Så det blev igår. Vi pratade mycket om skirva och film och så där. Det var riktigt trevligt. Hon är i stan till slutet av augusti så vi får se om det blir att träffas nån mer gång.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-12 @ 19:00:31
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0