Ensam

Såg typ sista 45 minuterna eller vad det var, på How to lose a guy in 10 days, idag. Jag gillar den filmen. Den är riktigt bra tycker jag, och så är den ju riktigt rolig på sina ställen också.
Och igår var det Midnight Bayou på 9an. Vi missade väl egentligen det mesta. Visste inte att den skulle vara igår, och så såg vi Grey`s anatomy också. Så innan det var slut blev det väl mest att se Midnight Bayou när det var reklam.
Runaway Bride var ju för ett litet tag sen också. Tänkte väl typ att jag ska undvika såna där filmer ett tag. Men dom är ju ganska mysiga eller vad man ska säga. Och ska man undvika såna låtar får man ju undvika en lång radda med låtar...
I want the fairytale. Men det ska man väl aldrig få.  Men jag är ju inte direkt bra på att försöka heller. Har väl sina orsaker. Jag är inte bra på att öppna mig, men släpper man inte in nån blir man inte sårad. Det finns väl säkert nånstans där i bakhuvudet också, att man inte vill bli sårad... Men man vet ju inte förrän man har försökt.
Men det har ju inte direkt gått bra heller. Jag hittar ju aldrig nån som hittar mig, av nån konstig anledning. Och skulle man göra det, skulle man väl säkert ha lite svårt att tro på det i början.
Jag är så van att vara ensam. Ibland vet jag nästan inte om jag vill ha nån, bara därför. Men det vill jag ju.
Nån gång ska jag väl hitta nån som httar mig. Förhoppningsvis. Eller så är det bara så att visa blir utan. Och jag är en av dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0