Eric Saade

I helgen har det ju varit Stadsfesten här. Första gången på länge som vi inte gått på kvällen... Var egentligen rätt sugen på att gå antingen fredag eller lördag men nu blev det inte så.
Jag och syrran, och K gick på dagen på lördagen och så hade vi lilla M med oss. Hon fick hörelkåpor på sig och sov nästan hela tiden.
Jag och syrran gick först tillsammans, men sen skulle hon göra nåt så jag tittade på Eric Saade under tiden för jag orkade inte stå och vänta. Gick faktiskt ganska långt fram, ville ju se nånting. Och så ville jag se dansarna. Nu när jag dansar själv är det minst lika intressant :) Kanske inte direkt så att jag skulle börja lyssna på han, men jag tycker ändå att det var ganska bra. Låtarna som spelas på radion är ganska okej, även om jag ju knappast skulle köpa skivorna. Men dom går lyssna på.
Det var lite svårt att se nåt, men det var ju så mycket folk och så satt det ju en del barn på föräldrarnas axlar. Men så är det ju. Och det var många barn där... Men det är väl mest barn som lyssnar på han...

När vi åt sen var det några som satt i närheten av oss som pratade lite om Eric Saade. Hörde en pappa säga "Eric Saade, kan det bli sämre". :) Ja, det kan det. :)
Köpte ju så klart den obligatoriska thaiwoken. Och så blev det lite godisremmar. Såg barn med sockervadd, men hittade det inte... Är så barnslig att jag vill ha sockervadd.. :) Får bli en annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0