Mycket god mat

För att få ett bra avslut på gårdagen med begravning så gick vi ut och åt på kvällen. Jag hade min långa mörkgröna tröja, ett skärp i midjan och leggings som ser ut ungefär som läderleggings på mig. Jag tycker itne det har försvunnit så mycket från sidorna för övningana jag fåt från sjukgymnasten är ju inte direkt styrketräning så, och jag har väl inte direkt gått ner i vikt. Nu gör ju skärpet sitt till också, och leggingsen, emn jag såg riktigt smal ut. Jag vet att jag är smal, men ibland blir det liksom "är jag verkligen så smal?" Eftersom jag har både midja och höfter såg det ganska bra ut, men hade sett bättre ut om jag haft mer på andra ställen...
Vi gick till Reastaurang Viking. Jag har varit där förut en gång med jobbet, Mamma och pappa har också varit där nån gång och kanske L och K också.
Nästan alla beställde plankstek, bara jag som beställde grillat kycklingbröst och T och J beställde pizza. Planksteken var tydligen underbart gott och C och dom andra sa flera gånger till våran servitris hur bra det var. Min mat va också väldigt gott, och det var väldigt snyggt upplagt. Man skulle bara ha haft kameran med sig så man hade kunnat ta ett kort. Tror servitrisen blev lite less på att hra hur bra maten var, men när man tycker om nåt vill man ju säga det, och det sa dom flera gånger. Blev lite sugen på plankstek jag också, men man vet ju inte om det är lika bra nästa gång...
Servitrisen var nån ung tjej men hon var väldigt trevlig och passade väldigt bra till det där jobbet.
När vi skulle gå glömde K sin kofta så servitrisen kom efter oss och hann ikapp när K och dom andra satt sig i bilen. C trodde först det var L´s kofta, men hon hae ju inte haft nån, så hon trodde det var K`s. Och som tur var hann dom inte fara. Det var väldigt kallt, så hur tjejen inte frös ihjäl (ja ni vet vad jag menar) förstår jag inte, hon hade ju bara t-shirt.
När jag tänke på det sen kändes det lite bekant faktiskt. Men det är mycket som känns bekant ibland.
Men det var trevligt att gå ut och äta och göra nåt roligt när man gjort nåt väldigt tråkigt tidigare under dagen.

Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Det var en väldigt trevlig kväll. Jag tyckte också att det var en del saker som kändes bekanta :)

2011-01-16 @ 12:11:51
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Emiliijah

Sv; nice :D

2011-01-18 @ 21:39:04
URL: http://emiliijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0