Piercing

I måndags piercade jag läppen. Blev lite hastigt. Jag sms:ade och ville boka tid och hon sa at tjag kunde komma då om jag kunde, så då blev det så. Har haft den i några dagar nu och det känns ganska bra. Först var jag inte säker på om det verkligen blev där jag ville ha den, men jag tror det blev så. Och det ser ju lite annars ut också när man får byta smycke. I värsta fall får jag göra om det om ett tag...
Syrran tyckte inte alls det gjorde ont när hon piercade läppen för flera år sen. Jag tycker det gjrode jätteont. Men smärtan är värst när hålet görs, sen går det över ganska fort. Visst känns det ju och är ömt och gör lite ont, men det var ont så mycket längre när man tog hål i öronen, och mycket mer. Så egentligen var det inte så farligt.
Nu har jag ju börjat vänja mig vid den och jag tycker det ser ganska bra ut. Men det känns ju fortfarande lite konstigt när man äter, och det är som att det ska finnas en kula på insidan också fast det inte gör det, så jag tuggar mest på höger sida. Men det tror jag att jag gör ändå...
Längtar lite till jag kan byta smycke. Har redan sett några på en webshop som jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0