Ingen kärlek för mig

Jaha... Sen förra gången jag var intresserad av nån, vilket var alldeles för länge och jag vet inte varför, har jag alltid tänkt att nästa gång jag faller för nån, ska det vara nån som gillar mig tillbaka. Men sånt kan man ju uppenbarligen inte bestämma... Det vore väl i och för sig konstigt om man kunde bestämma själv vem man blev kär i och inte... Men det skulle verkligen inte skada om jag fick ha lite tur nån gång, bara en gång, det ä allt jag ber om.
Den här gången tog det i alla fall ett tag innan jag blev intressead av killen. Typ två och en halv vecka kanske? :) Först tyckte jag bara att det var roligt att se han ibland och att han såg bra ut och verkade trevlig. Sen sista veckan jag jobbade så insåg jag att jag hade blivit intresserad av han. JAg bestämde mig efter ett litet tag för att fösöka prata med han och se om han ville hitta på nåt. Men bara för att jag gjorde det så fick jag knappt se han.
Sen fick jag tre och en halv dag till att jobba. Men fick jag se han? Jo en gång på håll....
Bara för att jag bestämde mig för att chansa så har jag inte kunnat göra det. Jag har inte ens knnat prata med tjejen som målar efter att jag bestämde mig för at kanske prova det... Hade kännts jättekonstigt men... Så om jag hade försökt så hade jag lagt ner lite för att visa att jag var intresserad, men nu har jag ju inte kunnat göra det. Och det känns faktiskt lite deppigt....
Nu får jag bara hoppas att jag får se han snart igen, men med min tur, eller snarare otur får jag väl inte se han igen. Inte på ett bra tag i alla fall. Även om jag fick ha sommarjobb där igen nästa somma så är dom ju knappast där och målar igen då...
Det är så jäkla typiskt, bara för att jag äntligen blir intresserad av nån igen. Och bara för att jag är för seg. Tar för lång tid på mig att inse att jag är intresserad och bestämma mig för att chansa.
Vad ska jag göra nu? Önska en låt på radion och se om han lyssnar? Han skulle ju ändå inte veta hur han kommer i kontakt med med, även om han skule vara intreserad av mig också.
Nä det är väl bara att ge upp. om vanligt. Glömma så fort som möjligt och gå vidare och vänta någa år till på någon ny,
Jag känner mig som Tom. Kärlek är inte för mig. Det finns ingen Mr Right för mig. Jag vill tro att det inns nån för alla, men jag känner mig mer som den som ska bli utan. Tror jag ska sluta tro på kärlek. Det går ju ändå aldrig.
Finns det nåt Ödet eller vad som helst, så har han/hon tänkt att jag ska bli utan. När ska jag annars hitta någon? När jag är 50? Jo tack så mycket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0