Alldeles för dyrt

Idag var vi och tittade på sängar, för när jag flyttar till lägenheten ska jag ha en ny säng. På Mio hittade vi en jättefin gavel som jag ville ha. Svart, med en utbutkning som blev som en hylla, små lådor på sidorna och spottar. Jag ville verkligen ha den, men den kostade onödigt mycket. Nästan 14 000 kr. Först verkade det vara ett paketpris, fö det stod Cabo-säng och mått, men sen när vi frågade så var det bara gaveln. Det är ju sinnessjukt att det ska kosta så mycket. Den är ju bara att glömma.
Vi var in på Åsells också och tittade lite, provade nån säng och hittade nån vi skulle fundera på. Sen var vi också in på Europamöbler och tittade lite. Men efter den första gaveln så var ju dom andra så tråkiga.
Vi åkte till Ersmarks möbler också och tittade och där hittade vi en säng som jag bokade. Får den om 2-4 veckor så jag hoppas på 2 veckor eftersom jag flyttar då. Fanns en gavel är också som jag såg på nån av dom andra ställena och först tänkte jag ta den också, men jag ska nog titta lite mer på gavlar och se om jag hittar nåt jag vill ha. Annars blir det en sån gavel och så sängbord som man hänger på väggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0