Första dagen i travstallet.

Idag var första dagen på praktiken i travstallet.
Skulle egentligen köra bil men bilen bestämde sig igår för att ta en paus = ville inte starta. Så imorse blev det cykel. I snöblandat regn, men mest regn, så jag var blöt när jag kom fram till travet, men mest på ytterkläderna.
Det har gått bra idag, fast det var ju inte så trevligt med vädret. Blötsnö och blåst, och då bli det ju lätt kallt, och så blir man ju så blöt.
Pappa fick igång bilen idag så jag fick i alla fall köra bil hem. Dom kom med regnkläder också, som jag bett om när dom lämnade bilen, och ett ombyte sockar. Vilket behövdes, men skorna var ju redan blöta så det var bara att byta igen närjag kom hem.
Idag har det blivit släppa ut lite hästar, mocka, ta in några hästar, stapla höbalar, ge lite hö och kraft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0