Vill inte vara ensam längre

För några dagar sen drömde jag att jag var på nån kurs eller nåt sånt. Det var med hästar i alla fall och vi fick hålla på med hästar lite också, det var inte bara föreläsning. Eller vad det nu var.
S som jag jobbade lite med under praktiken var med. Hon var syster eller bästa kompis till kursledaren. Som jag tror var lika gammal som jag.
I alla fall så blev jag intresserad av honom, men jag tror inte riktigt jag förstod det förrän i slutet av drömmen. Jag var på nåt sätt lite medveten om att jag drömde.
När kursen slutade hade vi nån typ av avslutning i ett rum och när det var klart så lämnade alla rummet och gick ut. Jag gick med S och vi pratade lite. S sa att han gillade mig och tydligen letade han efter mig så han kunde prata med mig. Jag sa att jag skulle gå tiilbaka och så kunde gå han gå dit.
Så jag gick tillbaka och satt och kollade i en tidning när han kom. Jag tittade typ inte upp förrän han hade satt sig. Han sa nåt om att jag hade gett han jättedålig musik på hans iPod och så satte han igång en låt. I´ll be - Edwin McCain. Jag sa att jag älskar den låten. och det gör jag. En liten stund efter det så vaknade jag.



Nån dag efter drömde jag igen att jag var intresserad nån som var intressead av mig. kommer ihåg väldigt lite av den drömmen, men killen såg i alla fall ut som Liam Hemsworth. Kommer ihåg att jag var lite "är han verkligen intresserad mig?". För han var snygg och populär typ. En sån som många tjejer skulle vilja ha, och som skulle kunna få nästan vem han ville...

Om jag träffar nån som blir intresserad av mig, som jag är intresserad av, skulle jag förmodligen känna lite så. "Är han verkligen intresserad av mig?".

Jag vill inte vara ensam längre. Men det verkar alltid vara nåt i vägen. Och förhoppningsvis är det inte bara jag. Men det är väl inte meningen att jag ska ha nån. Det är inte som i filmer. Det händer inte bara. I alla fall inte mig. Men ibland skulle jag vilja att det var som på film. Man träffar nån och allt är så lätt, det bara blir dom två. Men inte ens efter att ha slösat flera år på nån som inte var intresserad av mig och jag öppnar mig för andra verkar det gå när jag äntligen blir intresserad nån annan. Visst tänker jag på han biland, men jag bryr mig inte längre. Han skulle ändå aldrig bli intresserad av mig, och då är det ändå för sent.

Jag vill bara hitta nån som hittar mig. Måste jag flytta först?

Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Den låten är bra :)

2010-12-01 @ 17:04:46
URL: http://mochride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0