Inloggning...

Igår förbokade jag Best of Tokio Hotel Deluxe edition. Och den släpps ju idag. Fick ett mail från CDON igår att dom inte kunde leverera min beställning på releasedatumet (konstigt...) och att det skulle ta några dagar innan jag får varan. Men eftersom dom inte kunde leverera den på releasedatumet så får jag 50 kr i rabatt att utnyttja vid ett tillfälle och har till juni 2011 på mig. Förhoppningsvis kan jag använda rabatten nu.

Det blev jättekonstigt igår när jag skulle beställa och jag skulle logga in. Hade glömt lösenordet så jag fick ett nytt, men när jag skulle logga in gick det inte. Sen provade jag genom Mina sidor och då gick det. Så förmodligen hann väl inte det nya lösenordet registreras eller vad man ska säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0