Härlig resa till Spanien

"Vad har du gjort i Spanien?" Åkt bil... åkt bil... och... åkt bil...
Det har blivit en hel del bilåkande och felkörning eftersom det biland varit lite svårt att hitta, och R säger att han vet var vi ska fast han inte vet det. Det tog tex ca 3 timmar att komma till huset vi skulle bo i eftersom han inte kom ihåg hur vi skulle köra. Så det blev en väldigt sen middag i onsdags.
Flygningen gick riktigt bra, även om R nog försökte skrämma upp både mig och sig själv när det var dags för landning, som tog jättelång tid. Han sa saker som tänk om fåglar skulle flyga in i motorerna, om vi var på den här höjden, skulle vi överleva då om planet kraschade. Ett tag kände jag bara att nu vill jag faktiskt komma ner på marken. Inte just för det han sa, utan för att jag helt enkelt ville landa och få vara på marken igen.
jag är ju bara van att flyga till Stockholm, så efter ett tag blev det lite långtråkigt och man blev lite less. Det tog liksom för lång tid. På hemvägen var jag dessutom väldigt trött. Somnade till några gånger och vaknade på en gång, eftersom jag inte ville somna.
Vädret har varit bra, förutom en dag när det regnade lite och var mulet. Vi har solat och badat, shoppat en kort stund på ett stort köpcentra som heter La Marina, varit på Benidorm Palace och ätit en femrättersmiddag och sett en jättebra dansshow. En del av showen fick mig att tänk lite på filmen Boothmen. Dansarna var jätteduktiga och det blev aldrig tråkigt. Det var lite akrobatiska inslag också som var  väldigt bra.
Nu när jag vet att det går bra att flyga (längre) så dröjer det förhoppningsvis inte alltför länge innan jag åker utomlands igen. Finns många ställen jag skulle vilja fara till.
En del av det som hänt har känts som det har hänt förut, men det är ju inget nytt...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0