Att förlora någon

Såg på One Tree Hill ikväll. Föra gången fick Hayley och hennes systrar veta att deras mamma skulle dö. Blev tårögd jag med då.
I dagens avsnitt dog mamman. Måste erkänna att tårarna rann på mig. Det är ju så sorgligt.
Om jag skulle förlora min mamma skulle hea min värld krasha. Om jag förlorade min pappa eller syster skulle hela min värld krasha. Jag skulle sitta i ett mörkt hörn och aldrig lämna det, eller gräva en djup mörk grop och sitta där.
Min syster är en så stor del av mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne och jag vill inte tänka på det. Om jag förlorade henne skulle jag känna mig så ensam, och det skulle kännas som en stor del av mig saknades.
Samma med mina föräldrar. Vi har en jättebra relation. Tanken på att mista dom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0