Härliga lilla M

Finns det nån härligre än lilla M? Ibland undrar jag faktiskt. Hon är den underbaraste lilla unge jag vet.
Igår var vi till ridhuset, hon, jag och syrran. Hon cyklade hela vägen dit, och nästan hela vägen hem. När det kom en bil på vägen, även om den var långt bort, så stannade hon eftersom det kom en bil, och när det kom en tjej och ledde en häst på gångvägen, minst 100 meter bort, stannade hon också. Men tjejen och hästen vände efter en liten stund så då fortsatte vi. Lilla M ville klappa på hästarna men det är ju eltråd runt hagen så dom vill ju oftast inte gå så nära. men hon fick klappa lite på en häst och en ponny, sm hon ridit på nån gång när hon varit på Prova på. Och den fick hon mata lite också. Sen ville hon gå och mata en häst längre in i hagen, men vi sa att vi kunde inte gå in i hagen. Men hon sa att hon bara skulle gå fram till den, och vi sa igen att vi inte kunde gå in i hagen. Hon gillar verkligen hästar, och jag hoppas det håller i sig.
Sen hjäpte hon mig när jag skulle tvätta pappas båt. Slog av och på vattnet så jag inte behövde gå i och ur båten hela tiden, spolade av sin nya cykel och såg jättenöjd ut, och så spolade hon av ena sidan på min bil och sa att hon skulle tvätta den. Hon var jättenöjd och ahde jättekul.
 
Idag lämnade mamma på dagis och sen for vi och köpte en matta och till mitt vardagsrum då jag varit utan ett tag. Det blev en turkos och den passar riktigt bra. Vi föjdes senare och hämtade lilla M på dagis, och och jag och Troy var i rastgåden medan mamma var på dagis och hämtade. Och när vi sen mötte igen sprang lilla M fram till mig och skulle visa att hon had en teckning i handen, som hon inte visade förrän lite senare. Hon skulle gå balansgång på sprickorna i asfalten. :) Och så körde hon vagnen ett tag och hade roligt. Och vid fotbollsplanen sprang hon upp och nerför kullen Hon var så söt. :) Tog några krt en gång när hon sprang nerför. Det finns ingen härligare än hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0