Dålig kombination skådespelare - karaktär

Jag tycker inte om visa skådespelare som vissa karaktärer. tex när jag fick veta att Johnny Depp skulle spela Tonto i nya versionen av The Lone Ranger.. Johnny Depp är ju jäkligt bra, och han ska väl ha lite indianblod, säger han väl i alla fall. Men en indian tycker jag ska spelas av en indian. Hade han varit hälften indian hade det väl varit en annan sak.
Och Tom Cruise som Jack Reacher.... Jag har läst en del av böckerna och tycker att dom är riktigt bra, så jag blev glad när jag såg att det skulle komma en film. Men när jag såg på IMDB att det fanns en trailer, som jag inte tittade på, åg jag faktiskt inte att det var Tom Cruise....När jag säg i Aftonbladet att han var i Sverige för att promota filmen hoppades jag att det var som producent/regissör, men det var det ju inte. Blev faktiskt besviken när jag faktiskt förstod att det var han som skulle spela Reacher. Han ska ju vara jättelång och ganska stor, och så ska nån som är typ 2 dm kortare och mycket smalare spela han... Det blir ju bara fel...Läste en recenssion och den som skrivit den tyckte också att det blev fel, men att filmen var bra. Jag kommer ju se filmen, och förhoppningsvis tycka att den är bra. Jag kan bara inte se Tom Cruise som Jack Reacher.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan! :) vill du göra bloglovin byte? :) har också ett otroligt bra sminktips på bloggen om du är intresserad, skulle vara jättesnällt om du titta in. direktlänk: http://imperceptible.blogg.se/2013/january/traning-sminktips.html

2013-01-07 @ 18:07:24
URL: http://imperceptible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0