Ett "nej" igen

Skickade ju fantasyn till ett bokförlag för nån vecka sen och har fått svar nu. Så det gick ju rätt fort. Tydligen får dom in många manus, så man kunde inte få personliga kommentarer nu. Men som vanligt ville dom inte ha manuset... Har drmt 2 gånger att jag skulle få ut boken där men det var väl för att jag så gärna vill få den utgiven nu... :) Den var ju i alla fall under diskussion för eventuell utgivning en gång på ett annat förlag, så den borde ju vara bra nog i alla fall. Så det är bara att föröska hitta ett nytt förlag att skicka den till.... Och hoppas på bättre tur ännu en gång... Synd att man inte har möjlighet att ge ut själv...

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

2013-02-26 @ 11:01:49
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0