Skriva, skriva

Nu har vi börjat komma nånstans ed våran nya idé. Det är jag som har skrivit, me det är väl för att det var jag som kom på idén från början, men vi har bollat lite idéer och syrran har kommit med förslag på ändringar ibland och så. Vi kommer säkert sätta oss ner och skriva tillsammans nån gång också.
Början är väl nästan klar men det är fortfarande några luckor som ska fyllas i. Och så har jag/vi kommit på en del saker som ska hända längre fram, så vi måste ju fylla i mellan där också. Men det ska nog ge sig ju mer vi håller på med historien.
Jag tror i alla fall att det här kommer bli riktigt bra.
 
 
Igår började vi på säsong 3 av Roswell, som jag skrivit om här, så nu är det inte så mycket kvar. Och båda känner att "vad ska vi göra sen då?/vad ska vi se på sen?"

Kommentarer
Postat av: a

Sv: Åh, det tycker jag verkligen du ska göra! Du kan ju alltid höra med förlaget om det finns något recex kvar som du kan få! :) den fina förmånen med att vara bokbloggare, hehe.

2013-04-03 @ 23:12:43
URL: http://boksystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0