Inspirerande ryttare

Den här bilden såg jag på Facebook men jag kommer inte ihåg vilken grupp som hade postat den så jag googlade helt enkelt. Hittade den på Pinterest. Equestrian - Legendary & Famous Riders.
Jag tycker det väl imponerande, för att inte säga inspirerande. Det här är ingen som tänker "jag kan inte, det går inte".
Varför ser man inte sånt här på TV?
 
 
Under bilden står det: Wow! talk about inspiration. "Bettina Estiel has 2 silver and a bronze medal at the Vice-Europe in Portugal, 3 silver medals at the Vice World Champion in Belgium, 2 silver and 1 bronze medal at the 2004 Paralympics in Athens, 3 German Championships, and a bronze and silver medal in Hong Kong at the 2008 Paralympics, Eistel has quite the resume for any rider, let alone one with no arms.
 
Det är ingen dålig prestation!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv; Det ligger något i det! Men jag vet inte, jag tycker om det ändå. Stjärnhimmelen kommer ju fram i och med mörkret och något vackrare vet jag inte. Kylan tycker jag bara är uppfriskande. Men så härligt att alla tycker olika! :)

2012-09-01 @ 21:18:42
URL: http://DelilahPurple.blogg.se
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Wow...Otroligt!!!

2012-09-05 @ 20:42:20
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0