Bra blogg/dålig blogg

När jag bläddrade, får man väl säga, bland bloggar kom det upp en blogg med ett inlägg om punkter om en blogg är dålig som hon hittat på en norsk blogg. Nu kommer jag inte ihåg vilken det var men...Den här tjejen hade skrivit av några av punkerna och sina kommentarer under. Och av punkterna, som jag sen kollade i bloggen dom kom från, är ju inte min blogg direkt bra heller.. Men det visste jag ju redan. Jag har mer besökare än förut, och något mer kommentarer än innan även om det inte är många.
En punkt som gjorde en blogg dålig som jag förstog det, var om den var som en dagbok. Och det får man ju säga att min nästan är ibland, eller det är det ju. Men inte lika mycket som mina förra. Men jag måste faktiskt säga att bloggar som "Idag fickade jag med Stina. Jag drack en latte", eller "Nu ska jag sminka mig innan jag far till skolan. Bussen gå om en kvart. Puss!" förstår jag inte hur dom kan vara så populära. Jag läser dom då inte. Jag vill hellre ha lite om tankar och vad personen har gjort under dagen, kanske nåt som gjort presonen extra glad, eller något personen har reagerat på. Jag vill ha innehåll! Inte "Nu ska jag duscha sen bir det sängen".

Kommentarer
Postat av: † sandrafagerberg-

håller med dig om det du skrivit :)
ja visst är dem :)

2012-09-25 @ 23:42:47
URL: http://ssandraaf.blogg.se
Postat av: JennyM

SV: Ja men visst är det så! Jag är inte helt hundra nöjd idag med träningen dock, men samtidigt är jag inte missnöjd med min lilla pålle heller för han är inte tillräckligt gammal för att jag ska kunna ställa krav att han ska vara helt hundra jämt ;) Så, jag är nöjd över att han alltid gör sitt bästa istället! :) Var tränar du för något med din hund?

2012-09-26 @ 01:42:29
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: malin

Jag såg också den listan igår! Kände mig träffad på dem flesta punkterna så jag har väl en RIKTIGT shitty blogg då.. :)

Asså ja herregud, valparna är nått extra. Speciellt när dom har det där "valphullet" kvar.
För mig är storleken perfekt, vill ha en hund som kan hänga med mig på det mesta.

2012-09-26 @ 10:45:12
URL: http://sthlmbaby.blogg.se/
Postat av: egosworld.blogg.se

sv: tackar, eller han tackar :D

jaa, visst är det så, en blogg ska innehålla lite mer än tomma ord. och gäärna bilder oxå :D

2012-09-27 @ 17:37:13
URL: http://egosworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0