The Fast and the Furious maraton

Igår hade jag och syrran filmmaraton. Vi valde mellan Step Up-filmerna, Transformers-filmerna och The Fast and the Furious filmerna. Så det blev dessa.
 
    
 
 
Vi hoppade över 2 Fast 2 Furious, för jag tycker inte riktigt den är lika bra som dom andra, men den tycker jag egentligen inte om The Fast and the Furious: Tokio Drift heller. Och så råkade jag stoppa den i Blue-ray spelaren istället för 2:an, men den utspelar sig ju sen så det spelade ingen roll. Men det är synd att den utspelar sig sen, efersom Han är med i 4:an och 5:an också. Jag gillar han, han är lite cool. :)
Ikväll bli det att fortsätta se, måste ju se alla. :)
 

Kommentarer
Postat av: wooltiti

Dom är bra. Men Han dog väl i 3:an? Hur kan han vara med sen igen? skummigt!

2012-10-08 @ 11:14:43
URL: http://wooltiti.blogg.se
Postat av: Sami

Hej
Vad fin och enkel blogg du har :) lät att läsa och inte massa skit runt omkring. Vad tycker du om Transformers filmerna då? / Sami

2012-10-10 @ 15:06:44
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0