Söta lilla M

Jag, syrran och M var hos mamma och pappa under helgen. Mamma har gjort om M:s gamla säng till en soffa så hon har en egen soffa att sitta i och se på TV. Hon tyckte om den. :)
Eftersom hon nu är utan säng där fick hon  sova på pappas luftmadrass. Hon var med när vi skulle blåsa upp den, och ville också testa. Hon orkade ju inte trycka ner "pedalen" men pappa visade att hon kunde trycka ner den med foten så det blev så att hon höll i pappa och så hoppade hon upp och ner och hade jätteroligt. En gång vickade hon på rumpan också. :) Hon var jättesöt.
Syrran sovde hos mig i min lägenhet 2 nättter och fick då ligga på den där luftmadrassen, och hon tyckte att den var jätteskön, hon sovde visst bättre än i sängen hos mamma och pappa, så den madrassen har nog blivit för mjuk. :)
 
Nu börjar jag komma igång och träna. Inget avancerat, bara en Orbitrek, hantlar på ca 1,5 kilo och en mini circle. Men det får duga. Det ger ju i alla fall nåt. Kanske kan få lite mer muskler och slippa låsningarna jag får varje månad typ, mer eller mindre. Var och fick behandling i fredags för i torsdags kände jag att jag hade en ordentlig låsning i nacken, eller egentligen var det ju i dom första ryggkotorna. Trodde jag skulle ha jäötteont i nacken i fredags men det hade faktiskt släppt lite, men det var ändå ganska låst. Har inte behövt gå till han på typ 2 månader, och det blir längre och längre mellan gångerna. Skönt att ha hittat nån som är riktigt bra på massage/akupressur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0