Kinamat

I torsdags lyxade vi lite med kinamat. Ingen av oss orkade laga nån mat, och vi var båda lite sugna på kinamat så vi for och köpte det när vi slutade på jobbet. Det blev som vanligt 4 små rätter. :) ingen stor variation när vi köper kinamat, det blir oftast samma sak.  Nån gång har jag köpt strimlad biff emd bambuskott och det tycker jag är jättegott, men med 4 små rätter får man ju lite av olika saker, och biland när man tagit nåt annat skulle man ju vlja ha nåt av det.
När åt kom mamma och pappa förbi och hjälpte oss lite med att skruva isär mitt köksbord och ställa det "nya" i köket. Och så satte vi äntligen upp gardinerna igen. Dom har varit nere ett tag nu efter att fönstrena blivit ommålade. Men syrran har inte riktigt haft tid att hjälpa mig och så har jag varit en del hos mamma och pappa. Och i vardagsrumet är det för långt för att jag ska kunna sätta upp dom själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0