Trevlig utekväll

Igår var första gången på länge som jag var ut. Skulle ut med syrran och en kompis för några helger sen men jag började må så illa så jag stannade hemma. Så det var roligt att äntligen få gå ut igen igår. Det var emd jobbet, men det var bara jag, syrran R och N från jobbet, och några ryska kompisar till N. Och fast man inte förstod 70 % av det som sas så var det riktigt trevligt.
Vi började på firman. Vi blev lite sena så vi kom dit vid 20 över 8 eler nåt sånt, och så gick vi till Verandan vid 11. Det var Club 27, och det är första gången vi var på det... Nu har vi ju i och för sig bara kunnat gå på det i typ 2 år men ändå.. Vi har alltid gått när åldersgränsen varit 22 eller 23. Och det är typ andra gången jag inte behövde visa leg. :)
Vi dansade en del och det var roligt, det är ju därför vi går ut. Men det var väl inte alltid den bästa musiken.. Tycker också det var lite dumt att dom hade en trubadur på ena sidan, som i och för sig var bra, medan dom spelade musik på den andra sidan...
R skulle typ leta killar hon tyckte vi skulle ragga på. Men om jag nu skulle ragga på nån, så blir det ju nån jag valt själv och itne för att nån annan tycker man ska göra det.
Drömde några gånger under veckan om en kille som jag var kär i för några år sen. Tredje gången kände jag att jag vill inte ha han i mina drömmar, men så har det varit nån gång förut också. Har itne sett han på några år nu, men ibland skulle man ju vilja se han bara för att få känna att det inte finns nåt där. För det var jätteskönt när jag hade kommit över han och inte hade känslor för han längre. Bara för attjag drömde om han ville jag se han ute igår, men så blev det inte. Men det är nog lika bra.
Jag ahde högklackade stövlar på mig, så jag hade köpt nåt typ av inlägg. Visste att jag hade i ett par stövletter men kom inte ihåg att det redan fanns i stövlarna. Hur som helst hade jag tänkt testa att ha dubbla, för det är lite för hög klack för mig. Nu satt vi ju ganska mycket också, men mina fötter klarade sig mycket bättre än jag trodde dom skulle göra, och jag fick inte ont i fötterna förrän vi började vara på väg hem. Så jag kan nog faktiskt ha dom nån mer gång när vi ska ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0