Några av dom bästa låtarna

Jag harvarit ett fan av Lifehouse i väldigt många år och lyssnade mycket på dom i början. Syrran köpte dom 3 första skivorna tror jag det var och vi lyssnade båda på dom rätt mycket. Har väl lyssnat sporadiskt ibland, mest för att man inte hör nåt om dom här, och det är väl ett tag sen senaste skivan. Men nu släpps ju snart deras sjätte skiva, Almeria.
Några låtar som jag alltid tänker på när jag tänker på Lifehouse, är You and me, och Everything. Det är några av dom bästa låtarna som finns tycker jag. Everything har ju också varit med i Smallville några gånger, men jag älskade låten långt före det.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Art by Anna

Även här en bra låt :)

svar: okej, men det är det bästa sättet att lära sig på, att teckna av. Studera skuggor och linjer och göra likadant :)

2012-11-23 @ 16:51:44
URL: http://annatecknar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0