Myshunden

Ställde klockan på typ 06.20 imorse och gick med Troy och gick sen och la mig igen. Kvart över 9 ringde mobilen och efter det korta samtalet la mig igen. Kag ställde klokan på 10.15 men orkade inte tiga upp så ställde om den till 11.00. :) Troy tyckte väl, som han brukar, att jag ka gå upp, men han fck faktiskt komma upp i sängen. Det tog ett tag, men han lärde sig till slut att man inte få vara i sängen om ma inte får tillåtelse. Och det är mycket sällsynt. Men det blir nån gång när jag gått upp tidigt och gått med han och sen lagt mig igen. Och oftast när jag ändå behöver bädda rent.
Hur som helst var det riktigt mysigt. Låg nog och myste nästan 1 timme. Det är ju svårt att stiga upp när han inte vll det. :) Han är så himla go ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0