Praktik och lite annat

Idag började 3 veckan på praktiken på Cubus. har inte fått lära min nån kassa än, men förhoppningsvis kommer det, så kanske jag kan få jobba lite där sen. Vore ju kul med sommarjobb. Är något less på studentlägenheter och kök, men det blir ju att söka där i alla fall... Måste bara skriva ut en ansökan.... Men av nån anledning skjuter jag på det hela tiden.... Men jag vet ju ganska säkert att jag får jobba där.
Har packat upp kläder som vanligt och galjat och larmat, och så fick F och jag innan vi slutade galja linnen och nån klänning som skulle reas.
Vi upptäckte att vi båda skulle vilja vara skådespelare, båda vill till USA och vara med i film där... :) Lär ju aldrig hända för min del i alla fall. Hon gillar också Logan Lerman väldigt mycket, och gillar några av Sick Puppies låtar. Det är trevligt att jobba med henne, och är lätt att prata med. Skulle säkert kunna vara någon jag skulle kunna umgås med, bara synd att hon är 10 år yngre.
Det är faktiskt rikitgt kul att vara på Cubus, och det är ju kul att man faktikst får använda dom kläder man har, men jag skulle helt klart behöva uppdatera min garderob. Skulle vilja ha typ 10.00 att bara shoppa för och inte behöva t'nka på vad allt kostar.

Igår när jag med Troy på öppna träningen. Tyvärr kom det bara en till dit, så vi var bara där i typ en timme. Han for iväg från mig en gång när jag skulle ta tag i handtaget på halsbandet, han började hoppa lite och jag missade. Som tur var sprang han inte så långt, men mindre trevligt var ju att han sprang till hästskit... Men vi är ju i en manege så... Men annars skötte han sig ganska bra. Inkallningarna gick bra. Vid 11 ungefär bestämde jag och den andra tjejen att vi skulle gå en sväng med hundarna, för hno hade en till hund i bilen, och det är ju också bra träning. Speciellt för Troy. Han ville ju till dom båda andra några gånger, men skötte sig faktiskt väldigt bra.

Igår när pappa kom hem från bouletävlingen följde L med och såg på hockey, och sen kom C med Disco. Så han och Troy busade en del. En gång kom faktiskt Troy in till mig i vardagsrummet och hämtade benet, jag trodde först han skulle lägga sig och tugga på det, men han tog med det ut i köket och släppte det framför Disco. :) Och inte försökte han ta tillbaka det heller. Fast Disco hade det i munnen när dom lekte. Jag tror Troy gav benet till han så han skulle lägga sig och tugga lite och ta det lite lugnt en stund :)
När vi skulle äta la vi dom båda två en bit ifrån varandra och det gick ganska bra. Både Troy och Disco var upp några gånger men... En gång var Troy jätteduktig, Disco kom fram till han men Troy rörde inte ens på sig, han gjrode inte ens en ansats att resa sig, så där blev jag glatt överraskad.
Mamma och pappa ska ta med han till L och C på lördag så kan han och Disco busa lite igen. Jag ska massera L`s häst, och jag vill inte ta med han då, för jag tycker det blir för länge för han att sitta i bilen i minst 2 timmar. Massagen tar ju minst 1 timme, och så ska jag ju pyssla med Lappen också.
Men det är bra att jag får massera, även om det kanske bara blir 1 gång.

Kommentarer
Postat av: onlyerik

du har uppfattat allting fel ! som du såg så tycker vissa det . längst ner står det



alltså jag menar att vissa bryr sig mera om smala en tjocka det ska fan inte spela någonroll

tjock som smal VEM FAN BRYR SIG ?

2012-03-20 @ 20:42:54
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0