Ändra och korrekturläsa

Idag har jag fått vika en massa jeans, collegetröjor och mjukisbyxor och inte varit så mycket i butiken, men det är skönt med lite omväxling ibland. Tyvärr har den andra praktikanten slutat, och det är synd för det var jätteroligt att jobba med henne.

Igår och idag är jag utan hund så jag ska kolla igenom boken så mycket som möjligt och ändra så det blir rätt och sen korrekturläsa. Jag hade ju gjort lite innan dokumentet blev skadad, men nu är det bara att börja om med det. Men det skrevs u om lite också, men jag vet inte om det finns så mycket stavfel egentligen eftersom den ju är skickad 2 gånger tidigare. Nu ska jag i alla fall prova ett bokförlag som bara ger ut fantasy har jag tänkt. Och hoppas på det bästa. Jag hoppas att den blir utgiven den här gången. Några har j läst en del eller hela och tyckt om den. Och hos ett annat bokförlag skulle dom ju diskutera utgivning, så det måste ju betyda att den är tillräckligt bra.

Syrran följde mig med skräp till återvinningen efter middagen och sen följde jag henne hem och tränade lite på hennes mini circle pro. Och när jag kom dit och hade tagit av mig ytterkläderna och pratade med lilla M så satte hon på sig kepsen bak och fram och sa "cooling". :) När när vi satt i soffan och hon tyckte att jag skulle ta på mig min zip hoodie igen så tykte hon jag skulle ta på mig luvan och då sa hon "cooling" igen :)

Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

Sv: Haha nä precis vad jag tänkte också. =)

2012-03-21 @ 23:17:11
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0