Dessa formulär!

Ska söka ett jobb i en klädaffär, och då ska man göra det genom en webplats. Och då ska man inte bara skicka med personligt brev och meritförteckning. Nej man ska fyla i ett typ ansökningsformulär. Först kontaktuppgifter förstås, men sen ska man lägga till utbidlning och erfarenhet.... Varje sak för sig. Det tar ju sån jäkla tid! Det är ju inte gjort på 5 minuter när man ska lägga till varje jobb, och inte bara kan bifoga en meritförteckning....

Kollade lite på AMS och såg att det fanns 2 jobb på Naturbruk. Brukar oftast vara djurskötare för kor eller grisar, men nu var det faktiskt för häst. 50 %. Kanske kan vara bra. Funderar på att söka det... När jag hade praktik i ett travstall gick det väl inte sådär jättebra, och jag hade ju redan lite problem med ryggen, men det har ju blivit lite bättre. Och nu är det ju heller inte på heltid. Och det blir kanske inte lika mycket mockning och sånt. Utan mer ridning/träning och så. Man har till den 10 feb på sig tror jag. Så jag får väl fundera lite. Vill ju jobba med hästar, men vet egentligen inte om travhästar är rätt... Men 50 %, det går ju alltid testa. Sen har jag säkert för lite erfarenhet ändå. I alla fall av trav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0