Skriva manus eller inte skriva

Jag har varit jättepeppad på att skriva mina manus, speciellt hästfilmen. Har gjorrt lite research även om det är ett tag sen nu. Och jag har ju det mesta av historien klar så egentligen är det ju bara att böra på manuset. Men jag har inte kommit mig för. Fast jag många gånger bestämt att "imorgon ska jag börja skriva". Har ibland tänkt att jag ska skriva lite mer på själva historien också, men jag vet inte, orkar liksom inte, vet inte vad jag ska skriva.
Har ju fler manus också som jag börjat på.
Men just nu känner jag bara "What`s the point?

Ska i alla fall gå igenom två böcker och skicka till förlag. Det lär vara bra mycket lättare än att få ett manus sålt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket! nej jag var inte duktig alls, men har övat rätt mycket eller vad man ska säga eftersom jag går media i skolan och vi hade det som uppgift, sen fastnade jag för det och har fortsattit :)

2011-10-14 @ 14:33:29
URL: http://bloggparken.se/yjulia
Postat av: Sofi

SV: Vad jobbigt! Varför måste du importera?

2011-10-14 @ 20:31:26
URL: http://ponnytipset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0