Jesse J i Idol

Igår såg jag Idol faktiskt, hela delfinalen. Bara för att se Jesse J. Jag tycker hon är cool. Hade det inte varit för henne vet jag inte om jag sett Idol överhuvudtaget.
Jag tycker faktiskt inte att deltagarna är bra. Eller en del är väl någorlunda bra. Robin är ganska bra. Amanda F är typ bäst även om hon egentligen inte har en röst som jag gillar... Molly har väl egentligen en ganska bra röst... Men om det där var dom bästa vet jag inte hur dom sämsta var.... Det är ju ingen variation i ålder heller direkt, alla är väl typ lika gamla... Det var bättre förr. Jag har knappt sett det alls i år och abra några snuttar typ, för ag tycker inte dom är särskilt bra. Auditionen såg man äl mest av, men sen har jag sett väldigt lite.
Men igår såg jag det som sagt. Bara för att se en gästartist....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0