Vill shoppa!

Var på stan idag med syrran. Hon köpte lite kläder till lilla M och så skulle hon försöka hitta sig en jacka, men det gick inte så bra.
Har sett ut några saker jag vill köpa, bla ett par skor med kilklack och lite andra grejer som jag sett tidigare. Har lite outfit-idéer, men man ska ju gärna ha pengar också, Skulle gärna vilja ha 10 000 att bara shoppa loss för, bara en gång.
Men nu är ju snart sommaren här i alla fall, och man kan ha lite av dom outfits man tänkt. Och eftersom jag ska jobba hela sommaren kanske man kan fara en sväng till Stockholm sen. Och då blir det ju att shoppa :)
Men då blir det inte att kommma på förmiddagen och fara igen sent samma kväll, som sist. Det är egentligen alldeles för långt för det, men det var det värt. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Nina! Ja du har helt rätt i att jag har ett ställe att gå till , men det är så himla svårt att förstå att han inte existerar längre...



det kommer vara ännu värre när min katt dör i framtiden , usch vill inte tänka på det



hoppas du och din hund mår bra!



Kram Ida

2011-05-13 @ 09:51:19
URL: http://idapetterrson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0