Alldeles för högt

Såg på Biggest Loser förra veckan. Nu är det Austrailien, så egentligen tycke jag det borde stå Biggest Loser Australia i TV tablån men...
I alla fall skulle dom två lagen gå längst upp på en bro, och det var inte lite högt kan jag tala om. Jag hade aldrig klarat av det. Båda lagen hade en som var väldigt höjdrädd, men dom klarade av det till slut ändå. Ena laget lät den höjdrädda gå först så kunde dom andra peppa och pusha framåt. Det var inte så jättelångt kvar när hon stannade och hade mer eller mindre panik men till slut lyckades hon ta sig till mål i alla fall. Karln i det andra laget hade inte heller så lätt att ta sig upp och stannade nån gång och dom andra fick heja på han fö att han skulle fortsätta.
Jag tror aldrig jag hade klarat av det. Jag är för höjdrädd, och jag vet inte om en sån där tävling när det ändå bara handlar om några kilon att lägga på eller dra bort, skulle vara motivation nog att göra det. Jag tvivlar. Jag ska ha mycket pengar innan jag går till toppen av en sån där bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0