Lite skrivande och rida kurs

Jag har kommit en bit på nya berättelsen, och har kommit på en bakgrund också. Som jag gjorde om typ 3 gånger nästan direkt.. :) Men det blir nog bra så här. Har skrivit om en del igen också i andra blocket. Det här är första gången jag har 3 block att skriva i. Ska börja skriva om lite på datorn snart också, lägga till en del aker som jag skrivit i det lilla blocket, och så bara skriva om igen... :) Kommer ta lite jobb med den här berättelsen, men jag tror det kommer bli riktigt bra till slut.

Igår var jag och red kurs. Det är ett tag sen, och även om det var väldigt grundläggande saker under mitt pass, så vr det ändå givande. Jag är ju trots allt nybörjare när det gäller akademisk ridkonst. Det är en bra instruktör också så det är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0