Mer snö, och kusiner på besök

Från att ha varit plusgrader flera dagar blev det plötsligt minusgrader och snö igen. När jag tog ut Troy på fredagmorgon för att han skulle få kissa var det några centimeter snö och blåsigt. Skulle till M på lördagmorgonen för att ge hästarna frukost då dom var borta, och det var typ halv storm då.
När jag kom hem for vi till våran morbror och åt lunch och träffade våra kusiner för mormor fyllde år i söndags. Roligt att träffa kusinerna från Stockholm igen. Och lilla M hade så roligt med A fast hon är flera år äldre. Men A är ju van att leka med systerdottern F som är typ 1 år äldre än lilla M.  Lilla M frågade en gång om vi skulle stanna en stund till, och när vi skulle fara ville hon inte hem. :) Och så har hon sagt sen också att hon vill leka med A. Så förhoppningsvis kan hon göra det igen nån gång.
Vi hade pratat om att gå ut på kvällen, vi kusiner, och I sa att Petter och Ison & Fille var på Folkparken. Något varken jag eller syrran visste om, men det har inte varit bra marknadsföring direkt. Hur som helst blev det att vi for på det. Tyvärr följde inte CH med på han skadat sig ovanför ögat tidigare under dagen, och K ville inte heller följa med, men hade inte gjort även om vi bara gått på Allstar.
Det var inte så myckt folk som jag trodde det skulle vara, men som sagt var det ju inte direkt marknadsfört. Typ bara på Facebook. Men förutom att dom började spela så sent, typ vid halv 1, så var det ändå riktigt bra, även om det inte är några jag lyssnar på. Och fast det inte var så jättemånga där, så märktes det inte på framträdandet, och det var ju också bra.
Men fy tusan vad folk trängs! Hade inte alls särskilt kul i början näe man fick knuffas och hålla emot för att inte måsta flytta på sig, och tänkte flera gånger "jag står faktiskt här!" Det var inte ens då där när jag var och såg Tokio Hotel och hade ståplats och fick stå hyfsat nära scenen....
I söndags var vi på Coop och åt luch med mormor och morfar och kusiner, moster och hennes man. tyvärr var inte alla från lördagen med, och lilla m hade ju velat träffa A ign, men dom var inte med. Men lilla M hade ganska roligt ädå eftersom det finns en lekhörna i restaurangen.
 
Idag snöar och blåser det igen. Så ma kan väl säga att vintern kom tillbaka.. Jag vill inte ha mer snö. Jag vill ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0