Behandlat hästar

Igår fick jag behandla en Irish cob med Equine Touch. Pratade med ägaren till min medryttarhäst, som är delägare, och sen den andra ägaren. Ska ju ha 10 hästar som jag behandlat 3 gånger innan steg 2, och nån har jag tappat och nån är svår att få tag på, så jag behövde en till för att vara säker på att ha 10 hästar. Så han ska behandlas 2 gånger til, så får vi se vad dom tycker sen. Och idag har jag behandlat en ponny för 3 gången. Ägaren var nöjd och det är ju alltid roligt att höra. Vi ratade lite om sadel och hur ofta man kan behandla och så också. Även om man inte alltid har tid kanske, tycker jag det är bra när man kan prata lite med kunden före/efteråt, och inte bara behandla och gå.
Så nu har  gjort klart nästan alla hästar. 1 gång kvar på en häst och så 2 gånger kvar på den nya hästen.
 
Ska nog ta nån dag till veckan och fara och dela ut lite lappar igen tror jag. :) Men jag verkar ju kunna få några kunder i alla fall. :) Så får hoppas några hänger med genom alla stegen och fortsätter vilja ha hästen behandlad ibland sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0